lørdag den 1. oktober 2011

Mickey's klubhus kage

Denne kage har virkelig givet mig kamp til stregen og måske skulle jeg have ventet med at kaste mig ud i projektet til jeg havde fået lidt mere erfaring....meeeen efter mange timer og mange bandeord blev den færdig.

Nederst er det en mudcake med bærsymfoni mousse og skildpaddemousse.
Midten er chokoladelagkage bunde lagt sammen med baileymousse og jordbærmousse.
Øverst er en hel kage med kokos og appelsin, der ikke er lagt sammen med noget, da min ældste datter synes det er så irreterende at hun aldrig kan lide de flotte kager, når jeg altid lægger dem sammen med mousse, creme og lign.

Overvejer kraftigt, at begrænse brugen af mmf, da det tit driller mig og sjældent bliver samme flotte resultat som med købefondant. Havde nok ikke rendt ud i de samme problemer ved denne kage, hvis jeg havde fået købt nok wilton fondant, så jeg havde til alle 3 kager og ikke kun til pynten.

Alligevel er jeg altså stolt over resultatet:-) Det er min første etagekage og jeg er kun nogle kager gammel i denne kunst....såååå synes da jeg er sluppet rimelig okey igennem sønnens ønske :o)

Børnene herhjemme synes den er super flot og fin....det håber jeg også gæsterne i morgen vil synes...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar