fredag den 7. oktober 2011

Regnbue cupcakes

Igår havde min yngste søn, sin bedste veninde med hjem fra børnehave. Jeg spurgte dem, om de havde lyst til at lave muffins til dessert. Det havde de:-)
Jeg havde tænkt lidt på gulerodsmuffins, men det syntes de ikke. Så vi indgik kompromis om, at det så blev regnbue muffins med banansmag.
De var super gode til at røre, hælde ingredienser i dejen og mose banan. De valgte hvilke 4 farver vi skulle bruge, det blev selvfølgelig lilla, pink, gul og grøn. De valgte også de mest farverige muffinsforme jeg havde.
Da de var bagt og jeg havde lavet den hvide chokolade creme og puttet på, fik de lov til at pynte. De valgte, at det skulle være sommerfugle og små hjerter, de ville udstikke i fondanten. De syntes dog, det var lidt svært med sommerfuglene, men det lykkedes. Herudover fandt vi lidt krymmel frem, som de også pyntede med.

Synes de blev super fine og de smagte skøøøønt :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar