torsdag den 29. september 2011

Kage til børnehaven

Min yngste søn fylder 5 år på søndag og derfor ville han gerne have en kage med i børnehave i morgen. Han besluttede, at det skulle være hundekagen der skulle med derover.

Kagen består af 2 chokoladekagebunde med banan og 1 almindelig vanilliebund. Mellem lagene er der hindbærmousse og skumbanan mousse.
Den er smurt op med nutellasmørcreme (er altså mest til den) og overtrukket med hjemmelavet mmf.
Hundene, hegnet og resten af pynten er lavet af fondant fra Wilton, som jeg synes er super dejlig at arbejde med.
Jeg fik også mulighed for at prøve min nye træpræger til hegnet....det fungerede super godt.

Jeg fandt inspiration til den gravende hund på en anden kageblog. Synes det var så sød en ide, at det måtte jeg prøve :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar