søndag den 18. september 2011

Pakke fra Holland

Må indse, at dette er en meget dyr hobby smiley Men der er heldigvis en Hollansk's netbutik der sender til DK og som er en hel del billigere end de danske butikker med kageudstyr.
Har lige modtaget pakke fra Holland. Denne gang med glimmer, kagetusch, udstikkere, tyller og meget andet. Men alligevel måtte jeg sande, at jeg jo langt fra er køreklar ;-) Så manden har også været forbi Kop og kande og en pakke fra en dansk kagebutik er også modtaget.....og alligevel synes jeg bare, at der er sååå meget jeg mangler.
Akut mangler jeg nogle bageforme......og det er bestemt det næste der skal indkøbes.

Den mindste søn har snart fødselsdag og han har bestilt flere kager :-) Han stoler bestemt på, at jeg har et talent med de ønsker han har.....nu må vi så håbe, at jeg kan leve op til hans ønsker. Han har ønske om en Mickey's klubhus kage og om en kage med hunde. Herudover cupcakes....dem har han dog ikke ønsket pyntet på nogen bestemt måde.

Jeg er gået igang med modelleringen af hundene til kagen og dem er jeg nu ganske tilfreds med...glæder mig helt til de skal op på en kage og stå og det hele skal pyntes færdigt.

Herudover har manden et ønske. Han er STOR Pink Floyd fan og han har forespurgt, om ikke jeg kan lave en kage, ud fra et cover. Den glæder jeg mig faktisk til at forsøge mig med.....det bliver i næste weekend, da han gerne vil have den med på arbejde den 26. sep......samme dag som en ny stor box lander i butikkerne :0)

Slutningen af september og starten af oktober kommer i den grad til at stå i kagernes tegn ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar