onsdag den 28. marts 2012

Endnu en fødselsdag

Kan se, at jeg slet ikke har fået opdateret med de kager jeg fik lavet, da min mands familie var her. Det blev bare til nogle hurtige, der ikke behøvede det vilde arbejde ;)

Det blev blandt andet til disse lækre chokolade cookies, mums de var gode. Men de var også meget fyldige, da de var lidt brownie agtige indeni. Jeg havde også lavet brownie og det var for meget, da de minder lidt om hinanden i smagen.

Min datter havde valgt, at temaet var chokolade denne dag. Så her er det chokolade macarones med henholdsvis mørk chokolade mousse og hvid chokolade mousse.


Romkugler er altid populært hos mine børn (og sikkert også for de fleste andre). Så det blev til en pæn portion, som blev delt op i 3, en klassisk, med et twist af appelsin og med et twist af æble.
Herudover lavede jeg også brownie, den har jeg lavet nogen gange efterhånden og den er altid populær :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar