onsdag den 4. april 2012

Fekage til datterens fødselsdag



Da jeg en aften ville sidde og modellere lidt til denne kage, havde jeg lyst til at modellere til noget fe tema, men datteren synes altså, at sådan et tema var hun altså vokset fra. Ikke om hun ville have en fekage!

Hmmm, men nu var det bare sådan, at jeg lige denne aften havde lyst til at lave noget feagtigt. Så jeg meddelte datteren, at så måtte jeg modellere til hendes kage en anden dag, for nu var jeg lige i humør til en fe :-D

Men da feen var færdig og stod for at tørre, synes hun jo alligevel nok, at den da var vildt sød og fin og det kunne da måske nok alligevel gå an med en fe kage :)

Så i morgen fylder datteren 9 år og hendes gæster får serveret en fekage, som datteren synes er sååååå fin ;)

Kagen indeholde 2 chokoladebunde og en vanilie/hvid chokoladebund, lagt sammen med jordbærmousse og skildpaddecreme. Smurt op med chokoladesmørcreme og overtrukket med fondant.
Fehuset består af vaniliebunde, lagt sammen med after eight creme, smurt op med nutellasmørcreme og overtrukket med fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar