mandag den 28. januar 2013

Længe siden.....

Ja, det er altså ikke fordi jeg ikke har bagt, jeg ikke har fået opdateret bloggen, men synes ikke tiden har været til det, men skal nok forsøge at blive bedre;)

Jeg vil prøve at få gravet billeder frem, af de kager der er kreeret det sidste halve år, og så vil jeg forsøge at få opdateret løbende igen fra nu af:)

 Denne bamse og snegl er lige modelleret her i januar, da min svoger og svigerinde har spurgt mig, om ikke jeg vil lave en kage til deres lille datter der skal døbes på lørdag og det vil jeg da gerne :)

 Disse berlinere blev lavet i december måned, mums, intet er bedre end hjemmelavede udgaver af klassikere;)

 Halloweenfest i mindste sønnens klasse og vi havde sat os på at medbringe lidt kage til kaffen.


Endnu en hjemmelavede udgave af en klassiker: Othello lagkagen
Super lækker og med en rigtig god smag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar